Thursday, March 29, 2012

Mungkin Aku Takut...

Bismillahhirrahmannnirrahim...




mungkin sbb aku bakal engineer jadi cincin kawin bersegi.. (angan-angan.. haha)





Setelah baca tweet LiyanaKay, buat aku berfikir.. ada ka orang yang mau aku tunggu dia ya? hahaha... Aku rasa xda.. sbb aku dah xda suka org.. and aku rsa xda sapa pun suka aku.. atau xda siapa yang akan suka aku sbb aku slalu buat diri aku macam x nampak llaki... kot... Mungkin aku baru sedar... Aku takut jatuh cinta lagi... Dats y aku dah xpandai untuk suka llaki.. tapi x bermakna aku suka perempuan=.='



saya x suka perempuan ok =,='


Cuma aku rasa masih x terbuka hati ni untuk sesiapa.. Setelah beberapa lama pegang title single ni, aku macam selesa.. Tanpa perlu ada komitmen lain.. Tanpa perlu lapor diri.. Tanpa perlu jaga dia.. Tanpa perlu dikawal dan mengawal.. Tanpa perlu ragu-ragu.. Tanpa perlu cemburu.. Tanpa perlu riisaukan dia.. Dan tanpa perlu memikirkan dosa.. aku bebas.. Aku bebas tanpa semua tu.. Tapi itu bukan bermakna aku benci dengan dia dan dgn sgala apa yang jadi.. Aku hargai dia sebagai chapter dalam hidup aku yang banyak buat aku gembira, bersedih, dan macam2 lagi prasaan.. Segala kesilapan aku dan dia banyak mengajarku menjadi lebih dewasa... Tapi aku rasa sedih jgak sbab dia macam x slesa dah mau bkawan dgn aku.. Wahai 'dia'.. Mungkin ia aku dah stop untuk memikirkan kau.. Aku x tau kalau kau mau aku

tunggu atau x.. Tapi yang pastinya aku tunggu ma husband untuk aku cintai sepenuh hati... aku xkan tunggu boyfriend aku.. (ini cita-cita dan angan-angan.. aku harap ibu xkisah kalau aku mau becinta lpas kawin..) So cpat2 bagi hint kalau mau kna tunggu.. takut kna pinang plak aku ni:p hahaha JK:D ...



Ya ALLAH.. kau telah tetapkan jodohku... aku berdoa agar jodohku itu sedang menyayangiMU dan sedang menunggu ku dan kami dipertemukan hanya pabila cinta ini dizahirkan atas jalan cinta padaMU.. biarlah kami berkasihan kernaMU.. kerana tiada cinta yang lagi agung daripada mencintaMU.. Jadikanlah dia seorang yang taat padaMU agar dia membawa ketaatan ku padaMU.. aku tau aku xda la baik sangat.. tapi aku akan cuba jadi yang terbaik untuk dia.. :)

2 comments:

  1. insya Allah kalau dh jdoh tak ke mna....

    ReplyDelete
  2. kita sama je. mungkin sebab dah lama single, ble nk ada pkwe blk tu, rasa fobia semacam sebab tkut akan dsakiti lg. kan? :)

    ReplyDelete